sobota, 3 sierpnia 2013

About me tag

Powróciłam już jakiś czas temu i Ci co są tutaj nowi nie mieli za bardzo okazji mnie poznać. Czas to zmienić moi Drodzy więc pomyślałam, że tag 'o mnie' będzie idealny. Tak więc enjoy.

1. Jak masz na imię?
Rose, choć nie jest to moje prawdziwe imię.
2. Kiedy masz urodziny?
16.04

3. Co studiujesz? Jaka była twoja wymarzona praca w dzieciństwie?
Jeszcze nie studiuję a wymarzona praca z dzieciństwa to chyba piosenkarka
4. Czy masz chłopaka/ dziewczynę?
Nope, jestem forever alone
5. Jakiej muzyki słuchasz?
Ogólnie najwięcej chyba alternatywnego rocka i indie
6. Czy pracujesz?
Przez dwa tygodnie dorabiałam sobie w firmie robiącej zapiekanki 
7. Czego szukasz w drugiej osobie?
Nie mam chyba jakiś określonych wymagań. Najważniejsze jest chyba to żebym się dobrze dogadywała z drugą osobą
8. Do kogo się zwracasz, gdy jest ci smutno?
Do mojej przyjaciółki
9. Ulubione jedzenie?
Zdecydowanie najlepsza jest włoska kuchnia <3
10. Ulubiona część garderoby?
Swetry *.*
11. Czy masz zwierzątka?
Mam kota ale go nie lubię

12. Ulubione miejsce?
Ulubione miejsce.... nie bardzo rozumiem to pytanie... jeśli chodzi o jakieś ulubione miejsce, w którym byłam to chyba będzie to Białka Tatrzańska ze względu na wspomnienia
13. Czy masz drugie imię?
Na bierzmowanie mam Rozalia stąd Rose
14. Ulubiony przedmiot w szkole?
Geografia i angielski
15. Ulubiony napój?
Arizona green tea
16. Jaka jest twoja ulubiona piosenka w tym momencie?
Hmmm... nie mogę się zdecydować jedną pozycję dlatego podam ich kilka: Passenger - let her go, Red hot chili peppers - otherside, Imagine Dragons - demons i Bleeding out, Peter-Bjorn John - Young folks, Alt-z - fitzpleasure i John Newman - love me again
17. Jakie imiona nadałabyś dzieciom?
Nie mam pojęcia...
18. Czy uprawiasz jakieś sporty?
Profesjonalnie nie ale latem dużo jeżdżę na rowerze a zimą na nartach 
19. Ulubiona książka?
'Igrzyska śmierci'
20. Ulubiony kolor?
Czarny, biały, błękit, miętowy i fiolet
21. Ulubione zwierzątko?
Leniwiec
22. Ulubione perfumy?
Ostatnio bardzo spodobały mi się perfumy od Lady Gagi
23. Ulubione święto?
Boże narodzenie
24. Czy skończyłaś liceum?
Nie, od września zaczynam 1 klasę LO
25. Czy kiedykolwiek byłaś za granicą? Ile razy?
Byłam (Niemcy - kilka razy, Czechy, Słowacja, Ukraina, Białoruś, Włochy)
26. Czy mówisz w innych językach?
Angielski i niemiecki ale mój poziom niemieckiego jest marny
27. Czy masz rodzeństwo?
Nie, jedynaczka
28. Ulubiony sklep?
Jeśli chodzi o ubrania to Stradivarius, Bershka, Pull and Bear, H&M 
29. Ulubiona restauracja?
Poznańska naleśnikarnia 'Manekin'
30. Czy lubisz szkołę?
W poprzednim roku szkolnym w miarę lubiłam chodzić bo mogłam spędzić czas ze znajomymi a jak będzie w tym roku to się okaże 
31. Ulubiony youtuber? (Pytanie jest tu dlatego, że cały tag wzięłam z yt)
StilaBebe09, kaileemckenzie i Macbarbie07
32. Ulubiony film?
'Intruz' 'Igrzyska Śmierci' 'Pitch Perfect' i 'Ósmoklasiści nie płaczą'
33. Ulubiony program w telewizji?
Nie oglądam telewizji ale jeśli chodzić o seriale oglądane w internecie to Skins, Teen wolf, Pretty little liars, The Fosters
34. PC czy Mac? 
Pc 
35. Jaki masz telefon?
Samsung galaxy sIII mini
36. Ile masz wzrostu?
173 cm

Tja... to był cały tag. Mam nadzieję, że moje odpowiedzi was satysfakcjonują. Jeśli coś się nie spodobało to dajcie mi znać. 







Adios amigos

Ps. przepraszam za to, że czcionka w wielu miejscach się różni ale nie wiem po prostu jak to zmienić -.-



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz